Είναι γεγονός ότι η εποχή της ψηφιοποίησης έχει έρθει, έχει μείνει και θα εξελίσσεται συνεχώς. Οι επιχειρήσεις του κλάδου τον τουρισμού θα πρέπει να επανδρωθούν με τα κατάλληλα εργαλεία και λογισμικά ώστε να απολαύσουν τα οφέλη που έχει να τους προσφέρει ο ηλεκτρονικός τουρισμός. Οφέλη όπως:
- Απεριόριστη προσβασιμότητα στα κοινό-στόχος σε παγκόσμιο επίπεδο, θέτοντας η ίδια η επιχείρηση τα κριτήρια προβολής της επιχείρησής της στο στοχευμένο κοινό. προϋπόθεση αποτελεί ύπαρξη ιστότοπου της επιχείρησης και δαπάνη κάποιου ποσού για την δημιουργία χορηγούμενης διαφήμισης.
- Οι επιχειρήσεις που έχουν φροντίσει τη διαδικτυακή προβολή εφαρμόζουν διαδικτυακό μάρκετινγκ τους έχουν συγκριτικό πλεονέκτημα, καθώς συμπλέουν με την τάση της αγοράς και προσπαθούν διαρκώς να βελτιώνονται.
- Στην περίπτωση που έχουν δημιουργήσει προφίλ σε κοινωνικά μέσα δικτύωσης, τότε τους παρέχεται η δυνατότητα να κάνουν ακόμη και δωρεάν προβολή και προώθηση των υπηρεσιών τους.
- Βαθύτερη επίγνωση των αναγκών του πελάτη λόγω των κριτικών και των σχολίων υποβάλλει ο τουρίστας στην πλατφόρμα που πραγματοποίησε την κράτηση του.
- Λόγω του εκτεταμένου ψηφιακού ανταγωνισμού, τείνουν να αναβαθμίζονται προκειμένου να παρέχουν υψηλής ποιότητας υπηρεσίες.
- Ανεξαρτητοποιούνται από τους τουριστικούς πράκτορες διότι μπορούν αυτόνομα να προβληθούν στις διεθνείς αγορές, και εξοικονομούν εισόδημα.
- Λόγω της αυτοματοποίησης των διαδικασιών κρατήσεων, μειώνεται η γραφειοκρατία και εξοικονομείται χρόνος, ώστε να διατεθεί στην ικανοποίηση των διαμενόντων πελατών.
- Υψηλός Βαθμός ικανοποίησης πελατών/τουριστών, δημιουργία αμφίδρομης σχέσης εμπιστοσύνης.
- Αξιοπιστία, η επιχείρηση η οποία διαθέτει ηλεκτρονική ταυτότητα είναι μακράν πιο ελκυστική και σοβαρή-σταθερή σε σχέση με κάποια επιχείρηση που δεν διαθέτει.